Doa untuk kalian

Rabu, 14 Mac 2011 ….. hantar mak & abah gi Umrah…time tu sedih sangat mcm dia orang nak pegi setahun hehehehe sepanjang perjalanan g KLIA air mata tak benti (sedihhh sebab mak tak penah jauh dengan saya). Sampai kat KLIA lebih kurang dalam pukul 6.30 waktu tu rombongan mak & abah x sampai lagi…(lupa nk bagitau dia orang dari Johor naik bas)…call abah dia kata d nak sampai…tunggu punya tunggu tepat jam 7 saya call abah..dia orang kata d sampai…so pe lagi panjangkan kepala cari dia orang….finally saya nampak mak saya (time tu dah rasa sebak dah…sedihnyer bila tengok mak pakai jubah…mcm x caya mak nk gi umrah...)…terus g tempat mak..salam… peluk..cium… {mode:sedih}..jumpa abah .. pun rasa mcm tu jugak..{mode:lagilahsedih}…
Diorang nyer flight kul 10 mlm Egypt Air so…ade masa untuk bersembang aka. bercerita hehehehe pas bersembang ngan dia orang terus rasa tak sedih hehehehehehe….agaknyer tadi rasa sayu kot..tapi bila tengok mak & abah pun mcm hepi  jerr…terus rasa sedih tu hilang….
Tepat jam 9…mak & abah d kena masuk dalam…mesti korang ingat saya melalak kan…time ni sya masih  ok…huhuhuhuhu…saya tggu mak & abah sampai hilang pandangan…barulah saya balik…
“bismilahirahmanirahim….saya doakan semoga mak & abah selamat pergi dan selamat kembali…semoga sentiasa beroleh kesihatan dan perjalanan yang mudah dan diberkati oleh Allah SWT..amin..”
Dalam keta {mode: sayu.. L}

No comments:

Post a Comment