When i feel SAD

Ketika saya sedih……
saya akan menangis TAPI saya tak pandai menangis dalam  hati….saya mesti nak kuat-kuat (hahahaha) saya cuma pandai sembunyikan tangisan saya... yang saya tahu "senyum" walaupun saya "sakit"

Ketika saya sedih…..
saya tak suka sendiri, mesti saya nak chill ngan kawan-kawan saya tak kira lah dengan kawan yang mane janji keluar, bila saya dengan diaorang saya rasa saya akan lupa sedih saya
(thanks kawan-kawan sbb nk chill ngan saya…XOXO)

Ketika saya sedih….
Saya akan pasang lagu kuat-kuat dalam keta @ dalam bilik tak kisah lah lagu ape yg penting kuat..pas tu saya akan ikut nyanyi  dan kalo tak puas hati saya terus gi karaoke…seronoknya dapat nyanyi lagu kuat-kuat, Baru puas ati saya dapat dengar lagu sekuat-kuat hati.

Ketika saya sedih…
saya akan citer kisah saya ngan kawan baik saya,
sebab saya tak suka simpan sorang-sorang ,
saya bukan jenis yang kuat hati & perasaan
(thanks to my Bff sebab nak dengar citer saya..Luv u juta2)

Ketika saya sedih saya….
 Saya akan call orang-orang yang saya sayang, bile dengar sore dia orang   phew!!!!! Lega rasa hati saya, walaupun tak sampai seminit bersembang dalam phone d cukup membahagiakan saya (thanks to my family …I luv u)

Ketika saya sedih…
Saya akan amik air sembahyang dan mengaji….
Ya Allah !!!! tenangnyerr rasa jiwa saya….
firman Allah SWT yang bermaksud “Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya (surah Al-Baqarah ayat 286)”


this is sad but true
peace & luv
~nadiya~

No comments:

Post a Comment