SeBeNaRnYa....


Actually …saya sedih bila awak nk g …
Actually…saya hepi bila awak dpt benda tu…
Actually …saya tak suka bila awak nk dok tempat lain…
Actually ..saya suka bila kehidupan awak akan berubah…
Actually .. saya tak nak jauh-jauh ngan awak
Actually…saya nak tengok awak hari-hari…
Actually..saya tau yg saya hanya bermimpi..
Actually..awak tak tau apa-apa pun…
Actually..awak & saya hanya kawan…
Actually ..itu yg kadang-kadang saya lupa
Actually ..saya harap awak terus kawan ngan saya iyer…
 Oppss......
Actually ini sekadar sebuah tulisan sebelum mengulangkaji pelajaran…
Actually..ape yg saya tulis di atas tiada kaitan antara saya, awak, mereka dan kita….


Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku
 
Love & Peace
~Nadiya~
 

No comments:

Post a Comment