SunDay Morning......

Bismilahirahmanirahim.....
MoNinK...MoNinK.....
It's SunDay Time !!!! Hepi Weeekends LOL... :)
Sebenarnya aku d bangun subuh tadi tapi tertido balik...sejak malam tadi aku asyik fikir pasal homework yang letcure aku bagi ni...
So...apa yang akan aku buat pagi-pagi ni (sambil mendengar Mix FM …) semestinya Assignment Math (lantaklah dengan umah yg d mcm kapal karam)...Dari semalam aku cari solution to solve this question tapi still tak dapat lagi...
hurm....”bodoh” ke aku ni
Tapi memang aku akui aku ni sedikit “LEM….” Dalam subject ni sebab tu aku study hard yang memang sangat hard…lantaklah orang nak cakap apa yang penting aku study ikut cara aku..biarlah orang kata cara aku tak smart at least aku faham n reti nk buat kira-kira. Selalunya kan aku cuai dalam baca soalan itu yang selalu adik aku bebel kat aku 
(4 ur info adik aku adalah guru Math aku)
Hurm….(mengeluh lagi).. nak ajak kawan-kawan blaja sama-sama susah sikit sebab masing-masing pun kadang-kadang ada hal sendiri..ialah kadang kita free dia orang tak free so macam mana ???....jadik nak ajak pun serba salah, sama ada orang tu suka @ tak nk study sama-sama kita pun tak tahu, so….sape-sape yang rajin ajak aku study sama-sama sangatt aku hargai…at least ada jugak yang nak ajak a ku bersoal jawab hehehehhehee….
Berbalik pada Assignment Math tadi sebenarnya nak kena submit Next Sunday ..lama lagi kan ?...tapi aku kena settlekan kan today jugak sebab apa??? Sebab 20-23/2 ni aku kena g Kursus kat Langkawi huhuhuhuhu (malasnya nk pegi ..tapi sebab nk cukupkan kursus terpaksalah pegi). Nak tak nak hari ni kena settlekan semua so…ade 2 benda yang aku kena buat today..
1.  Assignment Math
2.  Quiz Online BEL (English)
Chaiyok!!! Chaiyok!!!  Aku mesti bole buat …huhuhuhuhuhu…d settle Math aku kena terus bukak i-class nk jawab Quiz …. Subjek BEL pun antara subjek yang aku sgtt lemah…aku bukan terror pun nak speaking ..Speaking tu bole tapi bab grammar mmg hancur…menulis pun bole Cuma ayat mmg terbalik sana sini… what to do kena lah hari-hari baca the star (maaf bos kalo carik paper tu takde dlm bilik sbb saya selalu amik hehehehe).. dengar radio English….tgk cartoon Barbie (fav, cartoon tau)… itu jer lahh yg selalu buat… (selalu ke?)
OK…cukup setakat ni cerita aku…tak bole panjang-panjang..sebab otak ni di perlukan untuk tugasan-tugasan di atas….. 
“HAVE A GREAT SUNDAY..xoxo”


"Nothing compares
No worries or cares
Regrets and mistakes"
 
peace & love
~nadiya~

No comments:

Post a Comment