Me & Coffeeeeeee

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Lately saya suka mengunakan laptop ini untuk menaip sesuatu disini, walaupun saya tak tau sama ada ape yg saya tulis di sini best ke tak...tapi yg pasti idea mencurah-curah (kreatif ke??? idea aku) , 


Bercerita tentang coffeeeeee, actually saya bukan pengemar coffee...tapi saya suke sgtt ngan choclate chip kat Starbucks...cedappppp....tapi tak leh g selalu sbb tak elok tuk kesihatan....sgttt bagus utk gemok..tapi dont worry saya alwaz amik yg low fat nyer tau....alaaaahhhh adik saya kata kalo d mmg keturunan gemok...tetap gemok walaupun amik low fat ...psstttt...gemok kan comeyy....xoxo....siapa pun kita..ape pun kita...just be urself...tak kira mcm mane pun kita...proud to be diri sendiri.....tak perlu nak jadik orang lain utk membuatkan hati org lain bahagia sedangkan hati kita .... :( 
xoxo....

love & peace
~nadiya~

No comments:

Post a Comment