Langkawi Island (part 3)

Hari Ketiga :
Hari ni blaja wang amanah phew !!!! lagi Lah…bosan…so pe lagi ZzzzzzZzzzz…..huhuhuhuhuhuh ..bila sampai bab wat exercise..well mcm biasa senang jeee….kelas dismiss kul  1 ptg hehehhehe pastu pe lagi round Langkawi…

Hari ni urusetia sediakan bas…
Gerak dalam pukul 3 ptg…mula2 pegi dekat kedai gamat…mula tak nak beli ..tapi akhirnya belilah
2,3,4,5,6,7…barang …pastu dia org bawak g kedai kain batik..kat sini aku tak beli ape2 sebab malas so tak de snap gambar. Masa kat kedai ni ade orang amik pic bila turun bas (mcm biasalah kalo g Langkawi byk paparazi) so aku pun posing dengan harapan pic aku nanti cantik..
Adelah dalam setengah jam kat kedai batik tu..bas terus ke “IDAMAN SURI” hurm…byk gile pingan mangkuk rasa mcm nak beli semua (eleh…mcm lah tak penah beli)….hehehehhee tapi serius kalo g Langkawi mmg nak beli walaupun d pegi Langkawi…so pe lagi dengan gembiranya aku pun beli mangkuk & teko jeeeer… itu pun d terfikir cam ne nk bawak naik feri nanti.


 Anie beli piring gambar
 menolong abang yg snap pic aku menjual pirng gambar dengan harapan aku dapat free ... wahahahhaha 

Lama gak berhenti kat Idaman Suri ni..adelah dalam 40 minit…pastu terus ke ISMAIL GROUP kat pekan Kuah…ni satu lagi tempat yg wajib dikunjungi … tapi aku tak xcited sangat sbb semalam d pegi..


 depan Ismail Group

 so utk mengisi masa lapang sementara menunggu mereka-mereka yg lain habis shopping aku pun pegilah kedai mamak (kat area2 belakang ISMAIL GROUP)…aku order mee grg mamak…peh!!!!!! Rasa dia mmg TERBAEKKKK….SEDAPPPP GILERRRR….



Balik hotel dalam kul 7 lebih…dinner hari ni kul 8.30…malam ni special sikit sebab malam last kan..hotel sediakan steamboat untuk kita orang…..
Luv & peace
~nadiya~








No comments:

Post a Comment