that my day.....

Empat hari dah berlalu .....20 April its my BIRTHDAY...
mak & abah before umrah
pic. yang di ulang tayang bukan takde
pic lain tapi inilah pic yg paling comel
Thanks pada family, classmate, oficemate & all my friend (ex-college, ex-class & FB friend) thanks for the wishes…yang penting pagi-pagi 20hb my mom call…best + sedih sebab mak call “diya…selamat hari jadi..mak & abah doakan semoga panjang umo murah rezeki & di percepatkan dan di berikan jodoh yang baik…” walaupun ucapan mak ringkas..tapi dia betul2 buat saya mengalirkan airmata…. Mak…saya akan cuba jadi yang terbaik untuk mak & abah …..  
For both of my sister...nak bagitau "anda berdua adalah kekuatan saya....KAKAK SANGAT SAYANG KAT KORANG"
my second sister ..luv u
muah..muah..muah
my sis...luv u ketat-ketat


Adik saya belanja lunch kat Chilis
time for celebration......@@@@@
memandangkan tarikh birthday jatuh pada hari jumaat...so we all decide gi makan-makna hari sabtu...my sister ajak makan kat chilis mid valley....hurmmmmm pe lagi aku pun terus setuju ialah orang nak belanja kan...bestt nyerrrr...dalam kepala dah fikir nak makan ape..macam nak makan steak...so kitaorang dah set nak pegi dalam pukul 12...so sampai mid valley ngam2 lah untuk lunchh..tapi bila fikir balik pegi berdua tak best...so whats app miss Nana...ajak dia..oke miss nana nak ikut maknanyer kita orang gi bertiga....


wif nana



wif azie...
the next day pulak...celebrate wif my best friend "azie"..tapi tak lah celebrate sangat sebab tengah-tengah bulan hehehehe...azie ni keje kat Miri..so dia datang semenanjung sebab ada kursus....pas amik dia kat LCCT terus ajak dia gi makan...kat Umai Cafe
Untuk Semua Yang Saya Sayang

No comments:

Post a Comment