Bahagiamu Deritaku


Dah dengar single terbaru HAFIZ
puitis dan menusuk kalbu sangat liriknya...oh!!!!!! pedihnya rasa hati ini Grrrr....terus teringat kenangan silam aka. kenangan manis aka. kenangan pahit....1001 macam cerita bila ingat kisah dulu-dulu, malas letak link lagu ni..rasa u oll bole cari sendiri kat you tube kan...tapi untuk membuktikan yang liriknya sangat menyentuh perasaan ...lirik ada kat bawah ni...sila hayati oke...
"BAHAGIAMU DERITAKU"
Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu
Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama
Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama
Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

2 comments:

  1. Takpe kumbang bukan sekorr.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang lah..tapi nak jugak kumbang yg itu hehhehe

      Delete