After E.x.A.m.

Hai..Hola...setelah hampir beberapa hari menyepi...mood untuk new entry pun datang hehehhe..menyepi bukan apa ..sebab busy dengan final exam...phewww!!! untuk kesekian kalinya aku tak confident dengan paper yg aku  buat time final hari tu..nak tau paper ape???? ....aku sedih bila teringat paper Ekonomi yang aku buat ari tu...maybe sebab kurang preparation kot...ialah time tu sememangnya aku di bebani dengan tugas-tugas di kantor yang terlalu banyak huhuhuhuhu....dan dengan kesibukan itu aku juga takde masa nak study sungguh-sungguh....oke tak mau letak kesalahan dan bagi alasan yang macam-macam..sebenarnya salah aku jugak tak prepare awal..tak nak study awal..last2 menyesal pun tak guna kan!!! so as a conclusion, next time or next sem must study hard n study smart...jangan nak exam baru nak study..mmglah tak leh nak catch up semua and one more thing plzzzz concerntrate dalam kelass jangan nak bergosip jeee hahahahhaha (nak buat cam ne mmg sangat banyak cerita yang nak di ceritakan ...)...let talk about abis exam semalam..abis je paper akaun (susah oke...) terus rasa nak pegi tengok wayang ...perasaan yang telah di pendam 3 mingu lepas...hehehehhe..walaupun time tu kepala dah berat sangat sebab kurang tido dan kurang rehat iyerlah kan tak cukup rehat study lah katakan walaupun macam tak bole jawab...at least we try kan hehehe....so.. fikir punya fikir aku and friend decide nak tengok G.I.Joe sebab kawan-kawan dah bagi review semua nyer 4 stars...so aku pun tengok....huh!!!! rasa lama pulak tayangan citer ni...ngantuk gilerr...aku bagi 3.5 star je tuk citer ni...pastu terus balik n ZzzzzZ..penat weiii....

2 comments: