sibuk...

alooooooooooo.....................
saya sangat busy minggu ni...busy dengan assignment..busy ngan rutin harian..busy dengan kerja
(statement di atas adalah benar.... hehehehehehehe)
assignment sangat banyak...dan semua kena settlekan sebelum saya pergi bercuti (ceh!!! nak bercuti ke mana??? aha!!!! tunggu update terbaru)...tue yang agak kalut minggu ni mane nak buat presentation lagi..mana nak buat akaun lagi ..mana nk buat economic lagi...mana nak buat assignment politic lagi...phew !!!!! sakit kepala tolongggggg!!!!!!!
rutin harian..pun busy gak...hehehehehe .. busy nak watch tv..nak layan kawan-kawan..nak chill ngan mereka..nak hang out ngan mereka...nak shopping lagi...kira busy jugak kan.. :)
kerja??? mesti semua orang ingat aku ni kat office relax....opppsss...jangan salah sangka..sebenarnya kat office pun ada kerja jugak walaupun tak dapat di lihat dengan mata kasar tapi sebenarnya ade kerja yang perlu aku buat contohnya memfailkan surat yang dah menimbun atas meja....follow up call...follow up status projek...report lawatan my boss..banyak lagi...
nak pesan sikit pada mereka yang lihat aku relax sebenarnya mata anda telah tertipu...cuba perhati betul-betul aku adalah orang yang sangat sibuk..hehhehehehe...tapi dalam hal kerja kita kena working smart bukan working harder...****peace no war****...

No comments:

Post a Comment