Korea - Day 10 & 11 (last day)

Hoyehhhhhh!!!! 2nd Last day hari ni kat Korea…rindunya nak makan nasi lemak..rindunya nk drive keta..rindunya ngan mak+abah+adik…..bangun pepagi tak sabar nk balik hehehe…kemas-kemas apa yang patut jangan sampai ada yang tertinggal…(malam tadi dah packing beg…sendat giler beg..)..dalam kul 12 tgh hari nk kena check out (tapi flight balik ke Malaysia esok pukul 930 pagi)..hari ni our plan just shopink n shopink sampai pitam hahahhahaa (ketawa jahat)….oke..bawak turun beg n terus check out tapi dia baqgi kita simpan beg kat situ sebab teksi akan amik kitaorang gi airport pukul 11 mlm nanti….(mlm ni kitaorang tido airport sbb takut sok pagi jammed)
Namdaemun Market

Lepas simpan beg..terus kami ke Namdaemun Market untuk cari apa yg tak cukup lagi…tapi bagi aku semua dah cukup kot hehehehehhee…kami pergi ke Namdaemun berempat je aku, nana, azie & ajut…sampai2 je terus cari brooch..aku pun bawak diaorang ke tempat semalam kiranya aku & nana pemandu pelancong bagi dua org mmber aku tu…..sambil2 diaorang belek-belek brooch aku pun tumpang belek gak last2 aku pun beli gak lagi J tak tahan lah tengok sebab semua shining2…dah abis beli brooch ..kitaorang cari souvenier pulak actually aku dah beli banyak dah tapi…ade jee rasa yang tak cukup..biasalah nafsu membeli aku mmg sgt giler…kat market ni bukat setakat brroch, souvenier yang aku beli sweater sepasang pun aku beli…hehehehehehe…

lepas shupink..
Paris Bagueta
duit kertas yang di tampal kat board guest house
Last song from us
Dekat jam 9mlm baru kami balik semula kat Guest House..lepak2..amik pic…dalam kul 1030mlm pakcik teksi pun sampai….perjalanan kat airpot sekejap jee lebih kurang 40 minit sbb tgh malam kot tak bnyk kenderaan…sampai airport jee sangat sejuk -3’c weather….masuk dalam cari port yang sesuai untuk tido…rasanya kat airport ni sangat selamat..sebab polis dia asyik meronda jee cuma yang tak bestnya ada satu anjuma tu sibuk tanya itu tanya ini..saiko lah rasanya lepas tu nk semua barang kita ada contohnya makanan, brroch…ish…tak senang nak tido..time ni rasa bila lah nak pagi…seba baik kul 5 pagi kat Korea dah terang benderang…dan dah mula buka kaunter and orang pun makin ramai…kaunter buka pukul 630pg…lepas kami check inn beg..seb baik tak kena tambah berat ..pastu kat sini cia check betul hand lungage tak bole lebih 7 kilo termasuk beg belakang…at least cuma dua beg je yg  boleh hand lungage..(hand bag + 1 beg lagi)…ketat kan…masuk dalam flight jee terus tido yang best nya sebelah aku kosong jadik sangat lena tido.
our beg (me & nana)
our port
phone changing
pintu masuk 
kaunter check inn
before boarding

.

Bye..bye..Seoul ..... we gonna miss you.... 

No comments:

Post a Comment